суббота, 11 октября 2008 г.

com gallery indiaglitz photo



Mijn haar zat niet slecht die dag, "a bad hairday" was het niet. Maar wel een dag waarop alle genitale lichaamsdelen in de benoeming ervan voor kwamen. Het begon in de trein.



De conducteur reageerde nauwelijks op mijn vraag of ik in Amersfoort over moest stappen. Hij was te gebiologeerd door mijn kaartje en wat hij dan wel tegen me wilde zeggen (die informatie over de overstap was ondergeschikt). "Ja, ja, in Amersfoort overstappen", mompelde hij heel snel, waarop meteen volgde: "U bent in overtreding mevrouw". De zware toon deed me in overijld tempo nadenken wat ik gedaan zou kunnen hebben dat als een echte overtreding werd opgevat:� ik was nogal gehaast de trein binnen gesprongen. Had ik in mijn haast iets kapot gestoten in de trein, vernieling dus? Was iets aan mijn jas blijven haken waarvan men dacht dat ik het gestolen had, diefstal dus? Maar nee.



Ik had in mijn ijverige plan om eens een eerdere trein te nemen naar een vergadering waar ik gewoonlijk altijd net iets te laat aankom, het Grote Verbod van de NS genegeerd: niet voor 09.00 uur reizen met de voordeelurenkaart De man liet het na dit oordeel gesproken te hebben, verder aan zijn vrouwelijke collega over, waar het niet beter van werd. Mijn opmerking dat ik dit niet bewust gedaan had, "gewoon niet aan gedacht omdat ik deze vroege trein nooit neem", die moest laten zien dat ik toch geen professionele zwartrijdster was, beantwoordde ze streng met: "Stel dat iedereen voor 09.00 uur gaat reizen" Tja, dan staat de wereld op zijn kop, global warming en financiele crisis zijn daarmee vergeleken natuurlijk overkomelijke voorvalletjes. Zij was ook ijverig die dag (net als ik, wat mij echter duur zou komen te staan), ze haalde het maximale eruit wat ze voor dit ernstige vergrijp kon vragen. Ik was bijna vijftig euro armer toen ze weer verder liep, om haar missie van het opvoeden van de niet deugende mensheid voort te zetten.



Ik zat me te bedenken of ik dit moest zien als een voorteken. Ging dit een slechte dinsdag worden? Nee, daar wou ik niet aan. Dit was een geval van "jammer". Meer niet.



Maar ik had kennelijk de regisseur van de dinsdag al op een idee gebracht...

com gallery indiaglitz photo, com gallery imadoki manga, com gallery hunter picture relic, com gallery giga, com gallery gift gift hannahs lane.



Комментариев нет: